واعظی: صحبت سردار حاجی‌زاده درباره برخورد تند با روحانی در جلسه فرماندهان سپاه، درست نیست، ما فایل صوتی داریم/چرا انقدر به ظریف فحش می ‌دهند؟

محمود واعظی در گفتگویی، از اتفاقات و روزهای پر فراز دولت یازدهم و دوازدهم روایت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود واعظی، رئیس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم و وزیر ارتباطات در دولت یازدهم در گفت‌وگویی با «سالنامه اعتماد» از روزهای پر فراز و نشیب آن سال‌ها صحبت کرده است. واعظی را به واسطه رابطه نزدیکش با حسن روحانی و نقش کلیدی‌اش در دولت‌های روحانی، می‌توان صندوقچه اسرار دولت‌های یازدهم و دوازدهم نامید.

بنابر روایت اعتماد آنلاین، در ادامه بخش‌هایی از این گفت‌وگو را می‌خوانید:

*اگر بخواهم واقعیت حادثه هواپیمای اوکراینی را بگوییم، اشتباهی کسی کرده و این واقعیت به ضرر او تمام می‌شود.

*همان کسانی که با مذاکره مخالف بودند و برجام را در مجلس آتش زدند، وقتی آمدند سر کار التماس می‌کردند که مذاکرات برجام آغاز شود.

*مصاحبه‌های وزیر امور خارجه کنونی را بخوانید، هفته‌ای نیست که بگوید ما آماده‌ایم و طرف مقابل جلو نمی‌آید. چرا جلو نمی‌آید؟ چون اعتماد ندارد.

*این آقایان زمانی که بیرون از دولت بودند، به ما می‌گفتند تحریم هیچ اثری ندارد و شما نمی‌توانید کشور را خوب اداره کنید. الان با این وضع مواجه شده‌اند، گرانی و فشار و همه این چیزها با هم؛ دیگر نمی‌گویند ما عرضه نداریم کشور را اداره کنیم.

*همان کسانی که نامه نوشتند و با واردات واکسن مخالف بودند الان در این دولت سر کار هستند و افتخار می‌کنند که واکسن وارد کردند.

*اگر واردات واکسن بد بود هم باید برای دولت روحانی بد باشد و هم برای دولت رئیسی.

*این برجامی که شما آتش زدید و این‌قدر مضر بود الان ۲ و سال و نیم است که سر کار هستید و همه قدرت هم دست شماست، خب همان روز اول یک خط می‌نوشتید که آقا ما از برجام خارج شویم، تمام شد و رفت.

*آقای ظریف که الان با کسی کاری ندارد، چرا این‌قدر به او فحش می‌دهند؟

*می‌دانید الان آقای زنگنه چندین پرونده در دادگاه دارد؟

*آقای دکتر سیف چه کار کرد؟ برای ارز در بازار همان کاری را انجام داد که از زمان آقای نوبری و مرحوم دکتر نوربخش و همه روسای بانک مرکزی تا به حال انجام شده است.

*صحبت حاجی‌زاده درباره برخورد تند با روحانی در جلسه فرماندهان سپاه، درست نیست؛ ما فایل صوتی آن جلسه را داریم.

*سه روز پنهان کردن واقعیت حادثه هواپیمای اوکراینی همان سه روزی بوده که خود آقای روحانی هم از آن خبر نداشته است.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =